Rehberim Yanımda | Rehberlik Envanterleri
REHBERLİK ENVANTERLERİ
İLKADIM Birey Tanıma Envanteri, birey tanıma teknikleri kapsamında hazırlanmış ilköğretim 4. sınıf ile 8. sınıf, lise 9. sınıf ile 12 sınıf aralığındaki tüm öğrencilere uygulanan, öğrencinin kişilik özelliklerini, çalışma alışkanlıklarını, öğrenme stillerini, baskın zekasını, alan yeteneğini ve mesleki ilgisini belirlemeye yönelik geliştirilmiş bütüncül kağıt kalem testi uygulamasıdır.
Birey Tanıma Teknikleri kapsamında Prof. Dr. Yıldız Kuzgun tarafından hazırlanmış, AKADEMİK BENLİK KAVRAMI ÖLÇEĞİ‘nin amacı, öğrencilerin yetenek ve ilgilerini daha iyi tanıyarak, okul ve ders seçimine yardımcı olmaktır.
Birey Tanıma Teknikleri kapsamında hazırlanmış, BAŞARISIZLIK NEDENLERİ ANKETİ ’nin amacı, öğrencilerin başarısız olmasına yol açan nedenleri belirleyerek, onları ortadan kaldırmaya yardımcı olmaktır.
Birey Tanıma Teknikleri kapsamında hazırlanmış, BURDON DİKKAT TESTİ ’nin amacı, öğrencilerin dikkat gücünü ölçerek, dikkatini toplamakta ve sürdürmekte güçlük çeken öğrencilere yardımcı olmaktır.
Birey Tanıma Teknikleri kapsamında hazırlanmış, ÇALIŞMA DAVRANIŞI DEĞERLEDİRME ÖLÇEĞİ ‘nin amacı, öğrencilerin çalışma davranışları ile ilgili tutum ve davranışları belirlemek, tespit edilen eksiklik ve yanlışlıkları gidermektir.
Birey Tanıma Teknikleri kapsamında hazırlanmış, KİMDİR BU? ENVANTERİ ’nin amacı, öğrencinin bulunduğu sınıf içinde nasıl tanındığını anlamak amacıyla hazırlanmıştır.
Birey Tanıma Teknikleri kapsamında hazırlanmış, KİME GÖRE BEN NEYİM envanteri, öğrencilerin birlikte yaşadıkları çevre tarafından hangi özellikleri ile tanındıklarını belirlemek amacıyla hazırlanmıştır.
Birey Tanıma Teknikleri kapsamında hazırlanmış, HOLLAND MESLEKİ İLGİ ENVANTERİ ‘nin amacı, öğrencilerin kişilik özelliklerini belirleyerek, mesleki ilgisini ve yönelimini belirlemektir.
Birey Tanıma Teknikleri kapsamında hazırlanmış, MESLEKİ OLGUNLUK ÖLÇEĞİ ’nin amacı, öğrencilerin meslek seçimiyle ilgili tutum ve davranışları belirleyerek, onlara yardımcı olmaktır.
Birey Tanıma Teknikleri kapsamında hazırlanmış, PROBLEM TARAMA TESTİ ’nin amacı, öğrencilerin belli başlı problemlerini, ihtiyaçlarını belirlemek ve onları ortadan kaldırmaya yardımcı olmaktır.
Birey Tanıma Teknikleri kapsamında hazırlanmış, SINAV KAYGISI ÖLÇEĞİ ’nin amacı, öğrencilerin sınav ile ilgili kaygılarını ve sebeplerini belirlemek ve onları ortadan kaldırmaya yardımcı olmaktır.
Birey Tanıma Teknikleri kapsamında hazırlanmış SOSYOMETRİ Envanteri; bir grubu oluşturan bireylerin sosyal durumu, birbirleri ile olan ilişki biçimi, grup içindeki alt grupları, klikleri, kısaca grubun gerçek durumunu belirlemek amacıyla hazırlanmıştır.
www.rehberimyanimda.com
akademik benlik kavramı, anket, birey tanıma, datasis, envanter, ilkadım, memnuniyet, ölçek, rehberim yanımda, rehberli envanterleri, rehberlik, test
0
0 yorum:
Yorum Gönder